Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 - спортно или стандартно окачване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 156 - спортно или стандартно окачване

    Здравейте имам 156 1.8 със спортно окачване, но предните амотесьори били на път към вечните ловни полета, та се чудя дали да не ги сменя със стандартни.

    Молбата ми е ако някой има снимки на червена 156 със стандартно окачване и 17ки (като тия http://www.mobilen.bg/photos/1/big/1...82045362_2.pic но гумите ми са по големи мисля) да пусне да видя как ще е.

    ей тая май не е със спортно http://www.mobilen.bg/photos/1/big/1...46443942_2.pic и изглежда прилично.

    Поздрави.
    Honda CB 500
    Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
    Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
    Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

  • #2
    Бате,със спортното окачане вози малко по-спортно и усещаш тръпката,по-устойчива е в завоите и изглежда мноооооооо по-красива...Моето мнение е ЗА спортното окачване!

    Бог прощава JTD-то НЕ!

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от pacho_kardana Покажи съобщение
      Бате,със спортното окачане вози малко по-спортно и усещаш тръпката,по-устойчива е в завоите и изглежда мноооооооо по-красива...Моето мнение е ЗА спортното окачване!
      Така е ама в нашите кратери нормалното има предимства, също си мисля че спортното разбива по бързо предницата ама може и да греша.
      Honda CB 500
      Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
      Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
      Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

      Comment


      • #4
        a

        колега,моита е с спортно окачване но с 16ки,със стандартното окачване вози каде каде по меко,с спортното е като каручка но верно е доста по стабила,а и това че се разбива по барзо с спортното е доста спорен въпрос,а и видът на колата се променя коренно.аз сам за спортното

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от svilen5454 Покажи съобщение
          колега,моита е с спортно окачване но с 16ки,със стандартното окачване вози каде каде по меко,с спортното е като каручка но верно е доста по стабила,а и това че се разбива по барзо с спортното е доста спорен въпрос,а и видът на колата се променя коренно.аз сам за спортното
          Моита също е със спортно....кофти обира всяка една неравност...много правилно вози като каручка...но че стоиката и стабилноста на колата се променят осезаемо няма 2 мнения.За разбиването на предницата коя по бързо и идея си нямам.Някои които е по наясно тои ще каже...
          Mercedes C 200 compressor

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от lord_chuldarkar Покажи съобщение

            Молбата ми е ако някой има снимки на червена 156 със стандартно окачване и 17ки (като тия http://www.mobilen.bg/photos/1/big/1...82045362_2.pic но гумите ми са по големи мисля) да пусне да видя как ще е.

            ей тая май не е със спортно http://www.mobilen.bg/photos/1/big/1...46443942_2.pic и изглежда прилично.

            Поздрави.
            Така като гледам и двете са със стандартно окачване.Моята е с бели пружини и гуми 205/50/17 и изглежда с около 5см. по ниска(може и снимките да ме лъжат...)
            Ex Alfa Romeo 156 2.0TS

            Comment


            • #7
              Когато джантите са по-големи например 17ки,в случая е с нископрофилни гуми...А иначе не разбирам какво по-бързо се разбива от спортното окачване...А относно картерите-ще внимаваш повечко колега!

              Бог прощава JTD-то НЕ!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от rstankov Покажи съобщение
                Така като гледам и двете са със стандартно окачване.Моята е с бели пружини и гуми 205/50/17 и изглежда с около 5см. по ниска(може и снимките да ме лъжат...)
                тия двете са със стандартно или поне така си мисля, но тая с джанти със спици по ми харесва от другата, мойте са същите като винената. Искаше ми се да видя някоя и друга снимка на кола с джанти 17ки и стандартно окачване (ще потърся папарашката тема)

                Първоначално публикувано от pacho_kardana Покажи съобщение
                Когато джантите са по-големи например 17ки,в случая е с нископрофилни гуми...А иначе не разбирам какво по-бързо се разбива от спортното окачване...А относно картерите-ще внимаваш повечко колега!
                Ами за бързото разбиване е само предположение нали е по твърдо => повече вибрации, но пък то затова има спортни амортесьори който да ги обират.

                Инак за гуми мойте са 225 на 45 зимните а летните 215/45 и 225 на 50 май бе със спортното закачат веждите ако има копка.

                Напълно съзнавам, че със спортно изглежда по добре, но по нашите пътища и в частност Търново е малко тегаво. (в смисъл внимаваш на всеки байр, на всеки разбит/в строеж път 1ва и мнооого нерви)
                Honda CB 500
                Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                Comment


                • #9
                  Никога спортно окачване - аз даже взех да търся начини малко да си я вдигна.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    И аз смятам, че по-добро е нормалното окачване за нашите пътища, ако живееш в топла, бяла страна, може и да е по добро спортното
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Ми да, ся верно че ставала по устойчива, ама на какво - на пистова фиеста.....само дето няма писти за това......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        На Алфа окачването и без това си е спортно, така че за мен това си е чист мазохизъм. Ако някой си мисли, че по нашите пътища спортното окачване е по-стабилно може да поспорим
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #13
                          Ако я караш само на магистралата, спортното е идеално, ама в други условия си е направо мъка с нашите хубави и равни пътища. То само ако речеш да минеш през някой легнал полицай, който е малко по-висок (а такива има колкото щеш) от допустимото и току виж ти разбил пробката или отнесъл генерацията. И аз като колегата ФЕРАРИСТ се чудя само как да си сменя окачванет с някакво нормално, защото е страшна мъка - никъде не може да идеш, където има малко по-големи дупки, пък камо ли да я качиш на бордюр. Нямаш си на идея в какъв филм просто влизаш с това спортно окачване.
                          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                          Alfa Romeo 156, 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            На Алфа окачването и без това си е спортно, така че за мен това си е чист мазохизъм. Ако някой си мисли, че по нашите пътища спортното окачване е по-стабилно може да поспорим
                            Е то това е ясно, предполагам че само за визия го правят.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              1

                              Мойта е със спорто червена пружина EIBACH амортисйор,по паважа е отврат,но няма да ти казвам как влизам в завоя,но и усешташ сяка малка неравност.С 17'' съм етп ти и снимки,на тези е с летните гуми.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X